Вище професійне училище №21 м.Миколаєва

Сучасні підходи до організації підготовки кваліфікованих робітників

16 жовтня 2019 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області на базі Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» проведене засідання методичної секції викладачів та майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної) освіти Миколаївської області (далі – ЗП(ПТ)О), що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників з професій, пов’язаних з наданням послуг в офісі, з теми «Сучасні підходи до організації підготовки кваліфікованих робітників з професії».

Серед учасників були і педагоги Вищого професійного училища №21.

Сіренко Марина Геннадіївна, викладач Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва, ознайомила колег із технологією розробки завдань практичних робіт з предметів професійно-теоретичної підготовки, що застосовує у своїй педагогічній діяльності під час підготовки кваліфікованих робітників з професії Оператор комп’ютерної верстки і спеціальності Видавництво та поліграфія. Розповіла про етапи, на які умовно ділить роботу зі здобувачами професійної освіти з метою забезпечення якісної підготовки, та форми роботи, що застосовує на кожному етапі. Зокрема, під час «Зацікавленості» пропонує своїм підопічним виконати випереджувальні завдання.
У ході «Розвитку креативного мислення» – творчі завдання й проекти і захистити їх. Наприклад, «Розроби рекламу предмета, що обереш наосліп», «Створи фірмовий стиль, логотип закладу, підприємства, фірми», «Споглядай та аналізуй роботи своїх співгрупників». Під час етапу «Майже ПРОФІ» проводить челенж, у ході якого учасники мають розробити рекламу в створеній штучно ситуації стресу: в шумному приміщенні, без доступу до інтернету, з обмеженим інструментарієм. Ще одне завдання – розробити й презентувати власне портфоліо у «хмарі» на власний вибір.

З алгоритмізацією освітнього процесу через створення уніфікованої форми документа при опануванні професіями Діловод і Адміністратор ознайомила присутніх Грабович Ольга Володимирівна, викладач Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва. Вона також запропонувала колегам виконати одне із завдань, що задає своїм учням: учасники мали розставити запропоновані реквізити у наданій формі листа. Після перевірки виявилося, що всі педагоги знайомі з вимогами до ділової документації.

Як ділова гра сприяє розвитку комунікаційних компетенцій майбутніх соціальних робітників повідомила Зарицька Г. О., майстер виробничого навчання професії Соціальний робітник Вищого професійного училища № 21 м. Миколаєва. Галина Олександрівна навела приклади з власного досвіду: здобувачі освіти у ході виробничого навчання виконують ролі медичних сестер, кухарів, швачок. У кожному випадку вони мають спілкуватися з уявними клієнтами, враховуючи їхній соціальний стан, вік, особливості характеру особи тощо.

Тож як казав класик: “Кадри вирішують все!”

Коментарі


Залишити відповідь

Ви увійшли як helga_krause. Вийти?